Srehai di daalm huidp....

Hari ni, berpose....letih...tapi ak rs ak ni banyak sgt tido...

teringt plak kt tesis, aduh.....

Bab 3 yang ak anta arituh, byk betul salah,
bukan byk yang betul dan salah,
tapi banyak betul yang salahnye....

banyak sgt sampai ak pun xpaham ape Pn Akma (Supervisor aku da,...) tulis...

ntah ape tulisan cakar ayam ini...die maen tulis je, mcm ak phm je..hehe

xpelah, ak pn maen bantai je bt mase anta draf...

hehehhee....

jadi bulan2 pose ni, ak byk maen PSP si Azam, mcm da jd cam PSP ak dah...
maen game Final Fantasy : Dissidia....pergh, best gile,....
patut ade bg mereka yang ade PSP...

dan kemudian dengar lagu yang ak download,...
dlm byk2 lagu, lagu ni paling masuk dengan jiwa sekarang ni...

bertajuk Untitled oleh Bittersweet....



bunyi Bass die, bercampur dengan Keyboard dan juga Lead n Rhythm yang seimbang membuatkan ak tertarik...

dengar bass ms starting lagu pn da tau, mst best punye lagu ni...menceriakan la bagi ak...
ceria dalam kusut lagu ni org pggl....dengar blh terpkr sesuatu...

hurm....

mcm tulah perasaan bile dgr lagu ni.... Bittersweet pn da makin matang bagi ak, dengan vokal yang laen dari laen, walaupn same cam dulu...

teringt first lagu ak tertarik ngan diorg dulu, In Bloom~

tp ak x brape phm lirik lagu ni...huhu, care die sebut kot...
yg ak dengar ms Chorus,

What'cha Gonna Do Now~

so people,

What are you going to do now?
dengan satu nafas kite hirup, semakin dekat kite dengan ajal~
pikir2 kan....



ADIOS~!

p/s : kecewa dengan Kamen Rider Decade, yang ending tergantung n sambung plak kt movie bln Disembar......aduh......lambat lagi la blh tgk....

5 comments:

eswandyasre said...
on

aku perlukan suikoden di psp malangnya itu xmenjadi kenyataan pula,only available kat nintendo ds..adeh!!

The Kamen Rider Fan said...
on

pergh, ak sarankn ko download game2 nih..

1. Gundam Vs Gundam (best gile, sumpah~)
2. Burnout Legends
3. Final Fantasy Crisis Core (paling best pernah ak main......perghhh)

~RoY @ AzRuL~ said...
on

alala...aku rindu pada naruto di PSP azam tu...aku tak bhsa jepun Gundam, jd aku taknak main!! huhuhu..
oit, bende tu roy satar?? aku tak tau pun

~RoY @ AzRuL~ said...
on

aku tak *paham* bhsa jepun
huhuhu..tertinggal lak...
wey, knp ms aku kecik2 aku suka kamen rider bila da dewasa comey ni aku da tak minat eh??pelik pelik..

The Kamen Rider Fan said...
on

sbb ko x sedar ko da xcomey..hahahahhahahhaha