Jadi kembali ke post ke - 2 kita pada hari ini~


Ceritenye macam ni, semalam ak berjalan - jalan di sekitar KL, start dari Taman Jaya - KL Sentral - Midvalley. Kat sini xde ape sangat yang menarik perhatian aku, jadi xyah critelah. Pergi pulak ke Low Yat.

Mase pegi jalan-jalan kat Plaza Low Yat, punyelah boring nak cari external hard-disk si Radzi n Mizi dan juga Lie, terjumpe lah aku di tingkat 2 plaza tersebut sebuah kedai yg menjual alat permainan.

Apelagi, masukla..tengok - tengok kejap..terjumpe lah aku pada benda yang dah lame ak cari iaitu...

jeng3~!

Super Imaginative Chogokin Figure~! wohooo~!

mak aih, gembire xterkate bak kambing mengembek~

aku pun apelagi, cek la ape yang ade kat situ...
antara yang ade adalah :~

~ Kamen Rider Kuuga S.I.C.
~ Shadow Moon S.I.C. yg boleh inter-armor dgn Kamen Rider Black S.I.C.
~ Akumaizer 3 (3 figure skali...pergh~! best gile...)
~ Kamen Rider Den - O (Imagin include atau single series,xde Imagin)

dan yang paling menarik perhatian aku,
GARO punye S.I.C...mmg lawa gile, siap ade wing untuk ditambah bagi satu versi tu yang ak tak ingat name ape die punye form~ dan satu lagi!

Kamen Rider Kuuga S.I.C versi yang interchange jadi Growing Form - Ultimate Form~!



Pergh, hadiah yang ak tunggu~! hehe, kalau ade yang sudi membeli....

Linkungan harge die pulak antara RM190 - RM240++..berbaloi tuh~ huhu


dan yang kedua selepas S.I.C ialah~


Super Chousaku Henshin Series~!

hoho~

yang ni pun aku minat jugak,
siap ade Kamen Rider Ichigo punye version dan juga The First version.
best x terkate tengok bende2 nih.....dan juga GARO~! Lawa gile sbb die kaler Gold~

Kalau ade duit kan best~


1 comments:

Unknown said...
on

nnti blik rumah tunjuk sket mcm mane gembira bak kambing mngembek tuh..